Translate

zondag 11 mei 2014

Mooie roosjes van wc papier


De restjes van mijn kaarsen bewaar ik altijd, en dit idee kwam ik onlangs op internet tegen en moest het gelijk uitproberen.
Wikkel wat gewoon wc papier om een lange satéprikker en plak dit vast met witte leukoplast.
Smelt het kaarsvet au bain marie, ik gebruik hiervoor een conservenblikje.
Dompel voorzichtig het roosje een paar keer in het kaarsvet, laat ze hard worden op een plastic snijplank om kleven tegen te gaan.
Het resultaat is heel leuk en je kan dit natuurlijk met allerlei kleuren doen!


De werkwijze van au bain marie vind je hier:
http://huisvanbelle.nl/au-bain-marie-bakbasics/

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige rozen! Simpel (al geeft het natuurlijk wel wat rommel ;-) ) maar met een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Angélique
    Valt wel mee met de rommel hoor, krantje naast het gasfornuis is genoeg, ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Aanbevolen post

Omslagdoek gehaakt met haaknaald 4

Een omslagdoek net even anders, de o ne Skein Crochet Shawl Op Pinterest kwam ik een mooi gratis patroon tegen voor een omslagdoek. Op slag ...

Populair